laupäev, 24. november 2012

Kõrgem võim..2


Kõrgema võimu kandja.. 2
Paljudele on arusaamatu- miks peab erinevates riikides kaitseministriks olema tsiviilisik. Selleks põhjuseks on üldarusaamade järgi see – et tuleb säilitada tsiviilkontroll sõjavägede üle.
Kuna meie Parteid/Erakonnad on ise tunnistanud endid „jumalusteks” ja oma tegevusega on näidanud, et asetanud endid Rahvast kõrgemaks, - nad ei arvesta Rahva- ega Riigi huvidega. Ülimaks on nende arvates Parteide/parteilaste heaolu http://leopall.blogspot.com/2012/11/riigi-ja-rah...

Nii Parteid/Erakonnad kui ka   Riigikogu liikmed pole vastutavad Rahva ees ning seoses sellega vastutustundetult suurendavad nad oma isiklikke ja Parteide hüvesid Rahva/riigi arvel. Lisaks praegu riigi eelarvest saadavatele miljonitele Eurodele lisatakse uuest aastast DASA-MSA programmide uurimiseks Parteidele veel  900 000 Euri. http://leopall.blogspot.com/2012/05/mida-utleb-meile-dasa-msa-kogemus  

Parteid on muutunud RAHVAST SÕLTUMATUKS  ja ei arvesta enam Rahva arvamuse-tahtega. Enamus parteidest on loobunud isegi liikmemaksude kogumisest, sest Parteide eksisteerimiseks vajalikud summad saavad nad ISE  VÕTTA Riigilt. Lisaks veel suured annetused Parteidele. Nii nagu näitas Meikargate uurimine - Parteilaste ämmad annetavad Reformierakonnale miljoneid (2010.a. Kroone). Meie Parteid on muutunud kasumlikeks äriühinguteks.
  
Selleks, et mingilgi määral piirata Parteide poolt Riigi rahaga laristamist – on tarvis kehtestada selle üle mingi kontroll. Kas kehtestada parteide-vaheline parteilastest koosnev parteide ülene kokkuleppeline kontrollorgan? 

Sellisel Parteilisel kontrollorganil puudub mõte, sest… Kuigi Parteide vahel on enamikes asjades suured erimeelsused – siis Parteide/parteilaste rahastamise SUURENDAMISE osas ollakse alati üksmeelel – suurendada, sõltumata Riigi ja Rahva majanduslikust olukorrast. On hulgaliselt näiteid riigikogulaste palkade-hüvitiste suurendamine, parteide rahastamise suurendamine…. Raha osas on kõigi Parteide isu lõputu ja pole mõtet näljane panna torti imetlema-valvama. Kontroll peab olema Parteidest sõltumatu.

NII NAGU  Sõjaväele KEHTESTATAKSE tsiviilkontroll.
Nii  PEAB  kehtestama RAHVA  KONTROLL  Parteide üle. 

Kui juhtuks selline ime, et vaatamata parteide poolt koostatud Valimisseadusele – mis praktiliselt VÄLISTAB üksikkandidaatide sattumise Riigikogusse… Kui juhtuks ime ja paar üksikkandidaati satuksid Riigikogusse... See annaks küll võimaluse AVALIKUSTADA parteide (ka omavahelisi) sobinguid RK-s, kuid ei anna võimalust ära hoida või panna VETO Parteide omakasulistele - Rahva huvide vastu suunatud otsustele. Et selliseid otsuseid jätkuvalt vastu võetakse -näitab see MSA otsus (mis eelarve raames vastu võetakse) ja ka Keskerakonna venitamistaktika aluseks olev elektriaktsiis vähendamise otsus (mille vähendamisega  koalitsioon ei nõustu).  

Selleks, et Kõrgema võimu esindajad saaksid mingil määral kontrollida Parteide (rumalaid või omakasuahnet ) tegevust Riigikogus – see eeldab seda, et Rahva esindajad omaksid dialoogi puhul Parteidega - nende otsuste-seaduste Vetostamiseks vajaliku häälte arvu Riigikogus.  

 Parteide ainuvõimu on tarvis ohjata!
Arvestades meie Parteide enesekriitilisuse puudumist. Kogu poliitikute ebaeetiline tegevus on suunatud võimu säilitamise ja oma (Partei/parteilaste) heaolu kindlustamisele… Rahva-Riigi heaolule ei ole NEIL aega mõelda – või ei osata seda teha.
Praegu on Riigis võimul Reformierakond koos IRL-ga, Tallinna linnas Keskerakond. Tulemused on pisikeste nüanssidega enamvähem samased nii Riigis kui Tallinnas. Riigi ulatuses on Reformierakond - nagu Tallinnas Keskerakond – hõivanud KÕIK võtmepositsioonid endi kätte. Iga pisemgi ülemus pannakse Parteide poolt paika teistelt nõu küsimata – olgu see ülemus nii ebakompetentne kui tahes – peaasi, et oleks ustav Parteile.

Paljud perifeeriates asjalikud ja andekad inimesed tegutsevad koha peal, kuid Riigi ulatuses tegutsema ei pääse, sest nad pole parteilased. Parteisse astuda ei taheta, sest Parteidel on halb renomee elanikkonna hulgas, kuna Parteid on oma maine maha mänginud hulgaliste skandaalidega ja ebamoraalsete, ebaeetiliste tegudega.
 Meie poliitikud on suutmatud (ebakompetentsus) meie Riigi majandust ja Rahva heaolu piisavalt tõstma… Näitab kasvõi võrdlus sellega: 20 aastaga tõusid Saksamaa ja Jaapan sõjavaremetest edukate, rikaste riikide hulka. Meie riik on seadnud horisondile eesmärgi Euroopa 5 rikkama Riigi hulka jõudmise. Aastad mööduvad – horisont eesmärgiga üha kaugeneb.

Meie suuremates Parteides puudub sisedemokraatia (selle tõi välja Harta 12), seetõttu on parteide isepuhastusvõime praktiliselt välistatud ja ikka jääb Parteides valitsema isepäine ebakompetentsus nii Partei siseelus kui Riigi tasemel.
Sellepärast on TARVIS tegeliku PEREMEHE e. RAHVA KONTROLLI Parteide tegevuse üle.  Seda saavad teha  aga VÕRDVÄÄRSED partnerid. Partnerid on võrdväärsed siis – kui nad esinevad samal tasandil.
Praeguse seisuga on Riigikogu  asendunud Parteide  Esinduskoguga – mille komplekteerivad Parteid. Kogu võimutäius on koondunud Parteide kätte.

Seni on Rahva ülesandeks– hääletada PARTEIDE NIMEKIRJADE poolt, RK komplekteerivad aga Parteid. Parteide käes on kogu võim.  Rahva ülesandeks Parteide arvates on (nagu vahva sõdur Svejk ütles) Lõuad pidada ja edasi teenida! 

Paarteid müüvad liiga kallilt oma nigelat – riigivalitsemise  teenust ..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar