reede, 23. märts 2012

Eesti 94 areng... 4 Valitsus 1

Eesti 94 areng ….. 4 Valitsus 1
Valitsus räägib juba aastaid, et Õpetajatele, Päästjatele, Politseile, lastele jne… RAHA ei jätku. Kas te olete kunagi kuulnud, et Parteide Esinduskogule, Parteidele või Ministritele-kõrgametnikele raha ei jätku luksuslikuks eluks või laristamiseks ja lõbutsemiseks?
Mina ei mäleta.
Maanteeameti juhi Tsäro ja tema 4 kamraadide sõit Autonäitust vaatama koos oma isiklikuks huviks suusareisisiga rahva arvel – see pole mitte erand, vaid reegel meie ametnike suhtumises Riiki ja rahva rahasse..
Näiteks DASA-PASA puhul eraldati Parteide jaoks raha juba enne selle küsimuse tõstatamist ja otsustamist. Ometi see DASA programm ei vii meie elu kuidagi edasi – küll saavad aga Parteid 900 000 Eurot.
Aga miks meil ei jätku RAHA elutähtsate asjade puhul, aga seda pole puudus vähemtähtsate asjade puhul? Kas pole osaline süü Parteide Esinduskogu (PE) poolt moodustatud VALITSUSEL?
Teades Valitsuse moodustamise korda – tundub, et ka meie Valitsused komplekteeritakse valedel alustel valedest inimestest. On näha, et meie senised Valitsused kas ei oska; on saamatud, või ei taha riigi rahalist seisu vajalikul määral tõsta ja tasemel hoida.
Meie Riigi raha saamisel-talletamisel tekivad mitmed küsimused. Näiteks.
1. Miks pannakse RAS juhtivorganite, MTÜ-de, Sihtasutuste…. nõukogudesse/juhatustesse asutuste-ettevõtete tegevuse osas võhiklikke Parteide liikmeid, kelle ülesandeks on teha tarka nägu ja raha oma taskusse võtta. Neist pole midagi kasu, kui palju miljoneid Eurosid nad riigieelarvest oma taskusse panevad – seda ei tea ja statistika seda ei kajasta. Kas seda on vaja Parteilaste alusetuks rikastumiseks? Ebakompetentsete poliitikute poolt asutuse/ettevõtte majanduslikuks edendamiseks? Selleks piisaks poliitikutest nõukoguliikmete asemel 10-12-st inimesest koosnevast järelevalve-inspektsioonist, kes teeks selle asja ära vähemalt SADA KORDA odavamalt.
2. Meie Valitsus OOTAB meie maale investoreid, kes organiseeriks siin ettevõtteid, kasutaksid meie tööjõudu ja viiksid MEIL TOODETUD TULU maksuvabalt välja. Selle asemel, et maksustada meil toodetud tulu. Seni viivad välisinvestorid maksuvabalt välja sadu miljoneid Eurosid tulu teistesseriikidesse.
3. Eesti Arendamise Sihtasutuse (EAS) kaudu jagatakse aastas paarsada miljonit Eurot teaduspõhise-innovatiivse tootmise arendamiseks. Aga kus on selle investeeringu tulemused?? Iga aasta jagatud sadade miljonite jagamisest pole meie majandusele kusagil kasu näha.
4. PE jagab (oma sponsoritele-investeerijatele??) Sõõrumaa (rohelisele energiale kõrgem hind) , A.Tamm (RK tegi tema heaks seadusemuudatused) raha. Soodustused roheenergiale, taastuvenergia tarbeks, maavarade kaevandamiseks… Rahva arvelt rahalised soodustused üksikutele. Kuid see pole Rahva ja Riigi huvides ja on Rahvale majanduslikult kahjulik.

Kui arvestada veel sellega, et meie vastutusrikkad Parteid, ministeeriumid mitte millegi eest ei vastuta…
Need meetmed oleks täiesti piisavad õpetajate-päästjate palganõudmiste, päästekomandode ja päästjatekohtade normaalseks täitmiseks.
Või eksin ma milleski? Milles see eksitus võiks olla???
Eelnevalt kirjeldatu AOGUKS RIIGIEELAARVESSE raha juurde - kui palju, see on iseasi.
P.S.
Lähedasel teemal http://leopall.blogspot.com/2010/06/valisejad-ja-kerjuse-mentaliteet.html

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar