esmaspäev, 21. märts 2011

Riigi - rahva kurnajad 4 ?

Veel „kurnajatest“
Ministrite kohad pole jagatavad mitte oskuste-kompetentsi järgi. Liiguvad jutud mitme ministeeriumi kohta,kuhu plaanitakse panna Rein Lang (kultuur, justiits), Jürgen Ligi (rahandus, pangajuht), majandusminister Juhan Parts vahetatakse välja, kuna Reformierakond tahab seda haldusala endale... Variante on muidugi palju ja arvata – lõpptulemus tuleb kuu aja jooksul.
Mida öelda eelnevate ministrite kohta?
Eelmise koosseisu sotsiaalministriks oli mõnda aega Maret Maripuu. Tema juhitav ministeerium jättis mitu tuhat kõige rohkem abi vajavad puudega inimesed paariks kuuks pensionist ilma. Ministri süü oli selles, et ta ei kindlustanud ministeeriumi tööd vajalikkul tasemel. Selle tulemusena tekkis inimeste osas Põhiseaduslikke rikkumisi. Ministi kohalt lahkudes sai ta karituse asemel 300 000 EEK-i preemiat.
Justiitsminister R.Lang on viinud asja nii kaugele, et Kohtusse pöörduda tavainimene ei suuda selle kalliduse tõttu, lisaks on kohtute töö VÄGA aeglane ning paljudel juhtudel kahtlase tulemusega. Tema juhtimisel tehti Töölepingu seadus, mis ei arvesta töövõtjate huvisid, vaid jätab nad tööandja meelevalda.
Paljud ettevalmistatud seadused on paljude puudustega-vigased. Väljakuulutatud „Liiklusseaduse“ kehtimahakkamine oli sunnitud puuduste tõttu pooleks aastaks edasi lükkama. Tema on ka see mees, kes nimetas oma tööandjat (rahvast) – LUMPENIKS... (samal teemal arvamus siin blogis „Justiitsministeeriumist“ http://leopall.blogspot.com/2010/05/justiitsministeeriumist.html ).
Jürgen Ligi oli (SAAMATU?) kaitseminister. Seejärel sai ta rahandusministriks. Oma ametis sai ta tehtud kärbete eest riigieelarves mitmeid tunnustusi... Kärped tehti rohkem aga peamiselt vaesema elanikkonna arvelt, kusjuures varakamad jäid kärbetest praktiliselt puutumata. Ta on ülbe olemise ja oma oponentide suhtes kuulus valimatute teravuste poolest....
RK Põhiseaduskomisjoni esimees Väino Linde on diplomilt jurist, kuid tegude ja olemuse poolest - ümara jutuga mittemidagi ütlev poliitik. Põhiseaduse eluga vastavusse viimise suhtes pole mitte midagi ära tehtud – neid küsimusi välditakse. Kodanike kirjadele ei reageerita ega isegi vastata (http://leopall.blogspot.com/2011/01/kiri-riigikogu-pohiseaduskomisjonile.html ) Ilmselt on ta ka järgnevas PS-komisjonis.
On Õiguskantsler ja tema kantselei 50 kõrgelt tasustatud juristiga, kes kontrollivad eriinernaatkoolide, vanadekodude, eelvangistuse tingimusi... edukalt. Kas selleks on tarvis kantseleid 50 juristiga?? Õiguskantsleri peaülesannet – seaduste kooskõlla viimist Põhiseadusega ... see on tegelikkuses peaaegu olematu.
Kasvõi üks näide (rääkimata riigikogulaste teisest tasulisest tööst – RAS juhatustes Põhisedasevastasest raha teenimisest – millega võitleb juba teine Õiguskantsler). Pikka aega kehtib Põhiseadusega vastuolus olev seadusessäte, millele Õiguskantslerid ega Põhiseaduskomisjon pole tähelepanu pööranud.
TsMKS § 317. Menetlusdokumendi avalik kättetoimetamine
(1) Menetlusosalisele võib kohtu määruse alusel toimetada menetlusdokumendi kätte avalikult, kui:

(5) Dokument loetakse avalikult kättetoimetatuks 30 päeva möödumisel väljavõtte väljaandes Ametlikud Teadaanded ilmumise päevast. Asja arutav kohus võib määrata dokumendi kättetoimetatuks lugemiseks pikema tähtaja. Sel juhul avaldatakse tähtaeg koos avaliku kättetoimetamisega.
Kuigi menetlusdokument (kutse, määrus, tagaseljatsus) pole Kostjale TEGELIKULTT kätte toimetatud, vaid avaldatakse Ametlikes Teadannetes - loetakse kohtu Tagaseljaotsus jõustunuks...
Aga mis alusel loeb seadusandja selle määruse/otsuse kätte saaduks? Mis alusel (Põhiseaduse vastaselt) kohustab SEADUSANDjA seaduskuulekat kodanikku tellima OMA RAHA eest „Ametlikke Teadaandeid“ või ostma arvuti ning liituma internetiga, jälgimaks igapäevaselt internetis „Ametlikke teadaandeid“??? Tegelikult on see Põhiseadusevastane, mida Õiguskantsleri Kantselei juba 10 aastat ei märka.
Mida nad siis ÜLDSE märkavad?? Milleks selline kallis Õiguskantsleri instituut, mille tegevusest kasu pole???
Milleks Regionaalminister, kelle tulemusi pole näha juba 20 aastat?
Loodi absurdne (naiste) võrdõiguslaste volinik. Milleks?? Jälgitakse IGAL ALAL SOOKVOOTIDE võrdsust.
Kas selleks, et kaevureid, sõdureid,lennukipiloote, süvasukeldajaid... oleks võrdselt naisi meestega? Või selleks , et olümpial mees-naistõstjad, maadlejad, suusatajad-uisutajad , ujujad, kuulitõukajad, kümnevõistlejad, jooksjad, kaugaushüppajad jne... Need võistlused toimuksid meestel –naistel koos ja arvestus käiks ühistel alustel ja arvestusel?? Või selleks, et laste sünnitajate arv viia täpsesse suhtesse sookvootide alusel meeste ja naiste vahel võrdselt???
Nii on palju Toompealaste loodud absurdseid ameteid-komisjone-MTÜ-sid-ameteid, mille eesmärgiks on... mis? RAHVA kurnamine – OMADEle rahva arvel tulusate töökohtade loomine?
Minu avates istub enamus toompealastest Toompeal selleks, et tunda mõnu neile rahva poolt kinni makstud tasuta saadavatest hüvedest. Mitte Rahvas pole neile neid hüvesid kinkinud, vaid nemad ise (parteid) on omavoliliselt need hüved endile VÕTNUD.
Liiga palju on hästi tasustatud ametnikke – mida pole tarvis ei riigile ega ka rahvale, vaid nad on loodud ametnikele tasuvuselt hea ja lihtsa äraelamise võimaldamiseks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar