Uurimisest, prokuratuurist ja
kohtutest 2.
Hämmastama
paneb Kohtute seisukoht – kuigi tegemist oli pettuse või kuriteoga – meie (Kohus)
tunnistame kuriteo (varguse-kelmuse-pettuse) õiguspäraseks ja seadustame selle!
Tagaseljaotsust (kokkulepet) tehes me seda kuritegu – mis välistaks sellise
tagaseljaotsuse ei teadnud, kuid kuna oleme varguse-kelmuse-sulide
tegevuse õigeks ja seaduslikuks tunnistanud, siis nii ka jääb. KURJATEGIJA ON
ÕIGE JA TEMA KURITEGU
ON SEADUSPÄRANE!
Hämmastav
on see, et seda seisukohta SEADUSLIKKUSE
JA ÕIGUSE MÕISTMISEL
jagavad lisaks alamastmete kohtutele ka Tallinna Ringkonnakohus ja EV Riigikohus!
Kuigi
seaduslike tõenditega on KOHTULE TÕESTATUD,
et tegemist on Hageja kuriteoga!!
Meenub
ENSV aeg. Siis - kui Kohus sai teada või ilmnesid kuriteo asjaolud –
saadeti need materjalid miilitsasse eraldi kontrollimiseks ja seisukoha võtmiseks. Nüüd tunnistab kohus aga
kuriteod külma kõhuga seaduspärasteks.
Seadusandluse ja kohtute puhul hämmastab see, et asja uuritakse ilma mingi
tähtaja piiranguta 7…. Aastat, ahistades inimese õigusi; ja kui tulemus on – null… on asi normaalne!! Ei mingit
vabandamist. Pole loogiline see, et lihtlabast kuritegu uuritakse aasta
ja rohkemgi – mõnikord isegi nii kaua, et vastutusele võtmise tähtaeg aegub.
ENSV
ajal oli tavalise kriminaalasja
eeluurimise tähtaeg kohtusse
saatmiseni algatamisest
prokuratuuri saatmiseni 2 kuud. Lihtsamate kuritegude (tööpõlgurlus,
passireziimi rikkumine…) 1-kuuline tähtaeg. Seda ajal, kui kõik
dokumendid-ülekuulamised kirjutati käsitsi või trükimasinal, toimikuid õmmeldi kokku
käsitsi, puudusid kopeerimisvahendid…..
Paljude
kuriteoepisoodide või paljude asjaosaliste puhul pikendas eeluurimise tähtaega prokuratuur, teisel korral Vabariigi
prokuratuur…
Maadevahetuse
protsessi puhul ei oleks see eeluurimine kestnud 7 aastat, vaid ENSV ajal piirdunud 1.5-2 või 3 aastaga.
ENSV
ajal loeti Kohtust kriminaalasja täiendavaks eeluurimiseks saatmist või Kohtus
süüdistatava õigeksmõistmist UURIJALE
SUUREKS TÖÖPRAAGIKS ja sellega seoses oli neid juhtumeid üpris vähe. See
näitab ka tolleaja Prokuratuuri oskuslikku ja head tööd, sest nad kontrollisid –
juhendasid uurimise tööd.
Praegu
tundub küll, et prokuratuuri töö uurimise järelevalve alal on nõrk ja oskamatu.
Millest muidu niipalju praaki Kohtusse saadetakse.
Meie
Kohus, uurimine ja prokuratuuri järelevalve ei ole vajalikul tasemel. Kõika nad
on Justiitsministeeriumi haldusalas – seega võib öelda, et Justiitsministeerium
ei saa oma tööga normaalselt hakkama.
http://leopall.blogspot.com/2013/05/justministeerium-2.html?utm
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar