esmaspäev, 23. jaanuar 2012

Riik Rahvale

Kui tahate rohkem hüvesid, siis olge nõus ka makse maksma!
Delfi, 23.01.2012
MINA RIIGILE
Nõus Riigile rohkem makse maksma, kui:
1. Saan ise määrata endale palga.
2. Maksuvabalt minule Riigi poolt määratud hüvitiste eest (ca 2000 euri kuus) kohtun abikaasa, laste ja tuttavatega.
3. Minu aubikaasale makstakse Riigi poolt minuga ööbimise eest 2000 Eurot öö.
3. Riigikogu liisib tema (RK) arvelt minule maksuvabalt MZ sõiduauto kuni1000 Euri eest kuus.
4. Arendan Dasa-Pasa-Parsa projekte Riigikogu arvelt 2000 Euri eest kuus Reformikate arvelt .
5. Minu tööpäeva pikkusekson 10-15minutit tööpäevas ja tööpöevi on nädalas kuni 2 tööpäeva,
6. Minu igaastane puhkus kooskogupalga, hüvitiste, liisingute, abikaasa külastamise hüvitiste söilitamise oleks: 1 kuu jõulupuhkust, 1 kuu uus-aastapuhkust, 1 kuud lihavõttepuhkust, 3 kuud suvepuhkust.
Siis olen nõus ka miinimum-makse maksma (seda muidugi samal määral kui meie jumalused - riigikogulasedki).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar