kolmapäev, 27. jaanuar 2010

Võllanali poliitikute tarkusest

Kuidas meie poliitikud targaks said.
Peale iseseisvumist saadeti Mart Laar kui noor-perspektiivikas poliitik Lääne-Euroopasse lääne tarkusi
õppima. Et seda teistele hiljema edasi õpetada. Inglismaal ütles tarkuse õpetaja:“Enne kui tarkust
õpetada, pead Sa teadma – mis tarkus on. Siin on sepahaamer. Mina panen käe alasile, aga Sina löö
haamriga vastu minu kätt.“ Laar:“Ma lömastan ju Sinu käe!“ Tark:“Löö-löö. Sa ju tahad targaks
saada!“ Mart võttiski haamri ja virutaski alasile. Tark tõmbas aga oma käe ära ja haamer kolksatas
vastu alasit. Laar: „Nüüd ma tean – mis on tarkus.“ Ja läks koju teisi õpetama.
Isamaa kogus oma juhatuse kokku ja Laar hakkas teistele tarkust õpetama: „Hakkan tarkust õpetama. Herkel – tule minu juurde. Siin on sepahaamer. Siin küll alasit pole, kuid ma panen oma käe oma pea peale ja viruta selle 3-kilose haamriga vastu minu kätt.“ Herkel:“Ma löön ju Su maha!“ Laar:“ Ära muretse. Löö-löö!“ Herkel virutaski 3-kilose haamriga vastu Laari kätt. Laar tõmbas aga käe ära ja nii tabas haamer Laari pead.
Laar nõtkutas põlvi, pööritas silmi ja pobises...:“Näed – mis on tarkus! Ma tõmbasin käe eest ära ja käel pole häda midagi, nüüd olen veel targem kui enne lööki. Nüüd on Sinu kord targaks saada. Pane oma käsi pea peale ja mina löön haamriga Sinu pea pihta“.
Nii õppisid tarkust ja saidki targaks meie poliitikud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar