neljapäev, 3. mai 2012

Arsti juurde

Arsti juurde 19. aprillil selgus arsti juures, et minu vereanalüüsi kohaselt on minu veres trombotsüüte üle kahe korra vähem kui norm seda ette näeb. Normi kohaselt peaks olema 150-270, minul on näit 65. Arst ei osanud põhjust selgitada ning andis saatekirja spetsialisti (hematoloogi) juurde. Hematoloogi vastuvõtule tuli registreerida telefonitsi (617 1049). Järgmisel päeval helistasingi registratuuri. Peale teistkordset kõneliini järjekorras olemist saingi registraatori kätte. Arenes vestlus. -Tervist. Minul on saatekiri hematoloogi juurde. Millal ta saaks mind vastu võtta? -Tervist. Kahjuks on meil hematoloogi vastuvõtu järjekord välja jagatud kuni septembrikuu alguseni. Hematoloogide vastuvõtu graafikut meil hilisemaks perioodiks ei ole. Helistage meile hiljem uuesti. -Tänan. Nägemist. -Olge hea, kõige paremat. Minule tundus see 4-5 kuud pikk aeg olevat arsti vastuvõtule saamiseks… Kuid ma pole arstiabi spetsialist. Ehk nii peabki olema? 3. mail helistasin uuesti registratuuri. Hälle peale teist helistamist sain jutule. -Tervist. Minul on saatekiri hematoloogi juurde. Millal ta saaks mind vastu võtta? -Tervist. Hematoloogi? Vabandage, meil on numbrid Hematoloogile välja antud septembri alguseni. Edaspidist arstide graafikut meil pole ja seega ma Teid aidata ei saa. -Vabandage, aga mis mina pean tegema, et ma arsti juurde saaks? -Ma ei tea, millal meile arstide graafik antakse – helistage iga nädal paar korda – ehk Teil mingil ajal veab. Jääbki vist AINUKESEKS VÕIMALUSEKS aeg-ajalt helistada??? Kas sellest ravimisel ka abi on??? Oodata 5, 6, 7, 8, 9… kuud? Edasi natuke fantaasiat. -Vabandage, aga minu arst ütles, et kui ma eriarsti juurde ei pääse, siis olen 2-3 kuu pärast surnud. -Kõigest 2-3 kuu pärast? Kas ta täpsemalt ei öelnud – mitme kuu pärast Te olete surnud? Kes seda arvamust garanteerib? -Garanteerib minu surma? Arst ütleb, et kui ma eriarsti juurde ei pääse, olen lähema kolme kuu jooksul – olen surnud. -Kui arst garanteerib Teie surma, siis võin Teile anda numbri kindluse mõttes eriarsti juurde 11.-ks novembriks 2012.a. kell 11.00-ks. -Alles NOVEMBRIKS? Siis olen ma ju ammu surnud… Aga…. See on ju laupäev kui arstid ei tööta… -Sellepärast paningi numbri laupäevaks, et arste pole. Nagu ise ütlesite, et olete selleks ajaks surnud, andsite isegi garantii oma surma kohta – milleks Teile siis surnuna veel arsti juurde tulla??? Seega annan Teile numbri 11.-ks novembriks. Tulete või ei tule – see on teie asi. Arst Teid ootama ei jää, õigemini üldse ei oota ja tema koduvisiite surnuaiale ei tee. Paneme siis Teie numbri kirja – vähemalt saab arst Teie visiidi eest tasu. Olge surres ka terve?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar